Vragen over onze particuliere webshop?

Vind hier het antwoord op de meest gestelde vragen!

Wat is de levertijd?
Uw bestelling wordt via onze verzendpartner DHL verzonden. Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, is dezelfde dag nog overgedragen aan DHL. Meestal wordt uw pakket binnen 1-2 werkdagen geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf 25 euro is de verzending gratis. Onder dit bedrag bedragen de verzendkosten € 5,95. U kunt in het afrekenproces ook kiezen voor afhalen, dit is uiteraard kosteloos.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Wij verzenden uw bestelling met onze verzendpartner DHL. U ontvangt een track & trace code om uw pakket te volgen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is mogelijk om uw bestelling tijdens werkdagen (ma-vrij 08:30 – 17:00 uur) af te halen bij ons kantoor in Zwijndrecht. In het afrekenproces kiest u voor ‘afhalen’. U ontvangt van ons een bevestiging wanneer uw bestelling klaarligt.

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?
Let op dat u geen spaties heeft ingevoerd. Werkt de code nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via bestel@koffiepartners.nl of 078 – 63 10 300.

Wat zijn de betalingsmethoden?
In onze webshop kunt u via iDeal of met een creditcard betalen. Wij werken samen met betalingspartner Mollie. Deze naam ziet u dan ook terug op uw afschrift.

Ik heb geen bevestigingse-mail ontvangen?
Het kan zijn dat het even duurt voordat u de bevestigingsmail ontvangt. Heeft u de volgende dag nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via bestel@koffiepartners.nl of 078 – 63 10 300.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Indien u de bestelling volledig heeft afgerond is uw bestelling definitief. Per abuis een verkeerd artikel besteld? Neem dan telefonisch contact op via 078 – 63 10 300 om te overleggen of uw bestelling nog gewijzigd kan worden.

Wanneer is mijn product weer op voorraad?
Van de meeste producten hebben wij ruime voorraad. Voor sommige producten niet, dan staat dit aangegeven. Houd de productpagina van uw uitverkochte product in de gaten om te zien er het weer op voorraad is. Liever een seintje ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via bestel@koffiepartners.nl of 078 – 63 10 300.

Hoe kan ik contact opnemen met KoffiePartners?
Neem dan contact op met onze klantenservice via bestel@koffiepartners.nl of 078 – 63 10 300. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur.

Kan ik mijn product retourneren?
Heeft u een verkeerd artikel besteld? Neem contact op met onze klantenservice om een alternatief product te bespreken. Is dit er niet? Dan krijgt u uw geld terug nadat wij het artikel retour hebben ontvangen. U kunt uw dit product op eigen kosten retourneren naar KoffiePartners, t.a.v. binnendienst, 3335 LT Zwijndrecht.

Hoe kan ik een klacht indienen?
Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Wij bedenken graag een passende oplossing voor u. Neem contact op met onze klantenservice via bestel@koffiepartners.nl of 078 – 63 10 300.