Vragen over onze particuliere webshop?

Vind hier het antwoord op de meest gestelde vragen!

Wat is de levertijd?
Jouw bestelling wordt via onze verzendpartner DHL verzonden. Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, is dezelfde dag nog overgedragen aan DHL. Meestal wordt jouw pakket binnen 1-2 werkdagen geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf 25 euro is de verzending gratis. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 8,15. Je kunt in het afrekenproces ook kiezen voor afhalen, dit is uiteraard kosteloos.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt een track & trace code van DHL waarmee je jouw pakket kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is mogelijk om je bestelling tijdens werkdagen (ma-vrij 08:30 – 17:00 uur) af te halen bij ons kantoor in Zwijndrecht. In het afrekenproces kies je voor ‘afhalen’. Je ontvangt van ons een bevestiging wanneer jouw bestelling klaarligt.

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?
Let op dat je geen spaties hebt ingevoerd. Werkt de code nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de betalingsmethoden?
In onze webshop kun je direct betalen via iDeal of een creditcard. Betaal je liever achteraf? Kies dan voor Klarna. Wij werken samen met betalingspartner Mollie. Deze naam zie je dan ook terug op je afschrift.

Ik heb geen bevestigingse-mail ontvangen?
Het kan zijn dat het even duurt voordat je de bevestigingsmail ontvangt. Heb je de volgende dag nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Nadat je de bestelling volledig hebt afgerond, is je bestelling definitief. Per abuis een verkeerd artikel besteld? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op om te overleggen of jouw bestelling nog gewijzigd kan worden.

Wanneer is mijn product weer op voorraad?
Van de meeste producten hebben wij ruime voorraad. Voor sommige producten niet, dan staat dit aangegeven. Houd de productpagina van jouw uitverkochte product in de gaten om te zien er het weer op voorraad is. Liever een seintje ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn product retourneren?
Heb je per abuis een verkeerd artikel besteld? Neem contact op met onze klantenservice om een alternatief product te bespreken. Is dit er niet? Dan krijg je het aankoopbedrag terug nadat wij het artikel retour hebben ontvangen. Je kunt het op eigen kosten retourneren naar KoffiePartners, t.a.v. binnendienst, Ohmstraat 14, 3335 LT Zwijndrecht.

Hoe kan ik een klacht indienen?
Wat jammer dat je niet tevreden bent. Wij bedenken graag een passende oplossing. Neem contact op met onze klantenservice via bestel@koffiepartners.nl of 078 – 63 10 300.

Contactgegevens klantenservice KoffiePartners

Wij staan je graag te woord!

Telefoonnummer: 078 – 63 10 300 (bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur)

E-mailadres: bestel@koffiepartners.nl (binnen één werkdag reactie)

Adresgegevens voor een retour:

KoffiePartners
T.a.v. binnendienst
Ohmstraat 14
3335 LT Zwijndrecht